بهترین میوه برای لکنت زبان

بهترین میوه برای لکنت زبان

((درمان لکنت زبان با میوه و انواع خوراکی‌های دیگر ممکن است. پیش از شروع به درمان لکنت زبان با میوه بهتر است در مورد آن تحقیق کنید و بهترین میوه برای لکنت زبان را بیابید. خوردن خوراکی‌های اشتباه حتی میتواند وضعیت لکنت زبان را وخیم تر کند. زمانی که لکنت زبان وخیم میشود، ممکن است احتمال درمان لکنت زبان با میوه نیز کاهش بیابد.)) این مطلبی است که ممکن است به شما توصیه شود!!

در ادامه به بررسی بهترین میوه برای لکنت زبان میپردازیم. شما فکر میکنید که بهترین میوه برای لکنت زبان چه باشد؟ آیا اصلا خوردن میوه در درمان لکنت نقش دارد؟

بهترین میوه برای لکنت زبان انار است!

شاید به شما توصیه شود ((بهترین میوه برای لکنت زبان انار است. این میوه میتواند لکنت زبان را هم در کودکان و هم در بزرگسالان رفع کند. البته خوردن انار و یا آب انار باید به اندازه باشد. به عبارتی خوردن بیش از حد انار میتواند باعث بروز مشکلات دیگر در فرد شود. خوردن انار به عنوان میوه ای که میتواند لکنت زبان را درمان کند در طب سنتی توصیه میشود. در طب سنتی نیز خوردن بیش از حد میوه ها و داروی های گیاهی توصیه نمیشود.)) در طب سنتی ادعا می شود که یکی از دلایل بروز لکنت سردی زبان است و با توجه به این مطلب که پیروان طب سنتی بیان بیان می کنند آیا خوردن انار که طبع سردی دارد منطقی به نظر می رسد؟؟

بعضی افراد می گویند (( طبق آموزه های طب سنتی، دادن یک قاشق آب انار به کودک قبل از دو سالگی لکنت زبان را رفع میکند. برخی ها در برخورد با این مسئله با سوال دیگری مواجه میشوند:

مگر کودک قبل از 2 سالگی به طور کامل زبان باز میکند؟

باید بگوییم که طب سنتی احتمال بروز لکنت زبان در کودک را با دادن یک قاشق آب انار رفع میکند و تشخیص میدهد که بهترین میوه برای لکنت زبان انار است. به عبارتی آب انار نوعی پیشگیری است. چرا که درمان لکنت زبان در سنین بالا ممکن است غیر ممکن باشد.))

از آنجایی که لکنت یک زمینه ژنتیکی دارد با خوردن یک قاشق آب انار نمیتوان آن را درمان کرد و مان از بروز ان شد. هم چنین به این مسئله دقت کنید که کودکان بسیاری بوده اند که برای تامین نیاز بدن به میوه انار هم خورده اند اما لکنت آن ها بروز پیدا کرده است!!

پس درمان لکنت زبان با میوه نمیتواند راه چاره باشد. برای درمان لکنت باید تمرینهای مناسبی در زمینه گفتار درمانی انجام داد. ارائه تمرین های گفتار درمانی تنها با مراجعه به گفتار درمانگر متخصص در زمینه لکنت امکان پذیر است.

درمان لکنت زبان با میوه

درمان لکنت زبان با میوه

انار شیرین یا ترش؟!

حتما در ادامه توصیه (( بهترین میوه برای لکنت زبان انار است، به شما گفته اند برای درمان لکنت زبان باید انار شیرین خریداری کنید. انارهای ترش مزه هیچ تاثیری در درمان لکنت زبان ندارند. چرا که ترکیبات انار شیرین و با ترکیبات انار ترش متفاوت است. تاثیری که انار شیرین بر لکنت زبان دارد، انار ترش نخواهد داشت. علاوه بر ترکیبات متفاوت، خواص انار شیرین و ترش نیز با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت‌ها میتواند به دلیل تفاوت طبع آنها باشد.

برای درمان لکنت زبان در کودکان باید از آب انار شیرین استفاده کنید. افراد بزرگسال میتوانند خود انار را میل کنند. برای تاثیر بیشتر بهتر است از انار های طبیعی و ارگانیک استفاده کنید. انار های ارگانیک تاثیر بهتر و سریع تری خواهند داشت.))

انار ترش و شیرین هیچ فرقی با هم ندارند زیرا هر دو در درمان لکنت که یک اختلالی است که پردازش مغزی را دچار تغییر میکند تاثیری ندارند. انار به عنوان یگک میوه خاصیت های فروانی دارد که نمیتوان منکر آن شد اما هیچ منبع علمی تاثیر خوردن انار در درمان لکنت را تایید نکرده است.

درمان لکنت زبان با میوه

درمان لکنت زبان با میوه چقدر طول میکشد؟

حال که فهمیدید بهترین میوه برای لکنت زبان وجود ندارد، و درمان لکنت زبان با میوه عملا راهی نادرست است ممکن است مطلب زیر را بشنوید:

به شما گفته می شود (( درمان لکنت زبان با انار دو حالت متفاوت دارد:

  1. پیشگیری از لکنت زبان با انار
  2. درمان لکنت زبان با انار

در پیشگیری از لکنت زبان با انار، همانطور که گفته شد، به کودکان زیر 2 سال روزانه 1 قاشق انار داده میشود. این فرآیند تا از زمانی که انار وارد بازار میشود شروع شده و تا پایان فصل ادامه پیدا میکند.

درمان لکنت زبان در بزرگسالان و خردسالان بستگی به دلیل لکنت زبان و شدت آن دارد.))

همانطور که در بالاتر گفتیم انار و سایر میوه ها هم در درمان و هم در پیشگیری از بروز لکنت بی تاثیرند و حتی می توانند باعث از بین رفتند زمان طلایی درمان شوند.

سایر خوراکی های گیاهی برای درمان لکنت زبان

علاوه بر پیشنهادات نادرستی مانند درمان لکنت زبان با میوه، در طب سنتی خوراکی‌های دیگری توصیه می کنند که گفته میشود (( باعث درمان لکنت زبان میشود. البته درمان لکنت زبان به کمک خوراکی‌ها و داروی‌های گیاهی به صورت ترکیبی پیشنهاد میشود

  • عاقرقرحا و نبات را ترکیب کنید.
  • ترکیب دانه برگ زبان گنجشک و نبات
  • ترکیب عاقرقرحا، تخم خرفه، زبان گنجشک و مویز سیاه

خاصیت درمانی این ترکیبات زمانی پدیدار میشود که در مقدارهای مشخص با یکدیگر ترکیب شوند.)) برای اطلاعات بیتر درباره عدم تاثیر سایر خوراکی ها می توانید از سایر مطالب سایت استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *