زعفران و لکنت زبان

زعفران و لکنت زبان

آیا شما هم به دنبال کنترل اختلال لکنت زبان در بدن کودکان یا افراد بزرگسال هستید؟ حتما می دانید که در جهت انجام این کار راه های متنوعی در جلوی پای شما قرار گرفته است. شاید شنیده باشید: “یکی از همین راه ها استفاده از زعفران می باشد. زعفران و لکنت زبان رابطه ای نزدیک با یکدیگر دارند. با استفاده از زعفران شما می توانید تعداد زیادی از بیماری های فیزیکی انسان را کنترل نمایید. یکی از همین بیماری های کنترل شده با استفاده از زعفران، لکنت زبان می باشد. به خاطر داشته باشید که مصرف زعفران و لکنت زبان رابطه ای نسبتا نزدیک به هم دارند. البته که همه این موارد توسط طب سنتی مورد بررسی قرار گرفته و طب مدرن همچنان در این زمینه نظر خود را اعلام نکرده است.” در این مقاله قصد داریم به بررسی این مطالب بپردازیم:

مصرف زعفران و لکنت زبان

ارتباط زعفران و لکنت زبان از نظر طب سنتی

قبل از هر چیز بیایید تا ارتباط زعفران و لکنت زبان از نظر طب سنتی را مورد بررسی قرار دهیم. “از نظر طب سنتی یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد لکنت زبان، سرد شدن طبع بدن و مصرف بیش از حد خوراکی های سرد می باشد. در این شرایط، اگر شما بتوانید طبع بدن خود را گرم یا معتدل نمایید، احتمال حل مشکل نیز وجود خواهد داشت.” حال باید بگوییم این مسئله از نظر علمی کاملا رد شده و لکنت یک اختلال مرتبط با پردازش های مغزی است و ارتباطی به تغییر طبع بدن ندارد.گفته میشود “زعفران می تواند به صورت مستقیم لکنت زبان افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد. حتی کودکانی که در صحبت کردن عادی مشکل دارند هم می توانند این ماده جادویی را مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است که مصرف زعفران و لکنت زبان همیشه با یکدیگر ارتباط ندارند. در نتیجه، بهتر است که قبل از اقدام برای مصرف خودسرانه این ماده، با یک پزشک متخصص مشورت کنید و مطمئن شوید که در این زمینه مشکلی وجود ندارد.” باید بدانید زعفران یک ماده مقوی و پر از خاصیت است اما نه مستقیم و نه غیرمستقیم رو لکنت و درمان آن تاثیری ندارد.

از نظر طب سنتی ایجاد تعادل در بدن انسان از اهمیت زیادی برخوردار است. خیلی از افراد فکر می کنند که تنها مصرف محصولاتی که طبع گرم دارند توصیه شده و مصرف خوراکی های سرد آسیب زا است. در صورتی که زیاده روی در مصرف هر ماده خوراکی می تواند نتایج نا مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. در نتیجه، شما می توانید انواع زعفران را مورد استفاده قرار دهید اما نه با این هدف که درمان لکنت انجام شود.

همین الان برای درمان لکنت زبان + 15 دقیقه مشاوره رایگان اقدام نمایید.
اگر نمی دانید از کجا باید شروع کنید ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم پس برای شروع فقط کافیست فرم زیر را در چند ثانیه تکمیل کنید.

برای دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان فرم ذیل را تکمیل نمایید.

بعد از پر کردن فرم زیر منتظر تماس همکاران برای مشاوره و نوبت دهی باشید.

خواص درمانی زعفران

گفته شده “فقط زعفران و لکنت زبان بر روی یکدیگر تاثیر گذار نیستند. زعفران می تواند خواص درمانی دیگری هم داشته باشد و قسمت های مختلفی از بدن و سلامتی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. زعفران به علت داشتن طعمی خوب و رنگ و عطری عالی، در اکثر غذا های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. خواص درمانی زعفران به آن اجازه می دهند تا به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی مشکلات فیزیکی را کنترل نماید. البته که مصرف بیش از حد این ماده می تواند مشکلات خاصی را در بدن شما ایجاد نماید. جدا از رابطه زعفران و لکنت ، این محصول می تواند بر روی زخم های بدنی، رشد عضلات و فشار خون هم تاثیر گذار باشد. ” این مسئله که زعفران به عنوان چاشنی غذاهای ایرانی استفاده میشود و خواص زیادی دارد و هم چنین بیش از حد نباید استفاده شود کاملا درست است اما همانطور که در قبل تر اشاره کردیم زعفران روی لکنت و درمان آن هیچ تاثیری ندارد.

زعفران و لکنت زبان

مصرف زعفران و لکنت زبان

همانطور که گفته شد، این مطالب “از نظر طب سنتی گاهی اوقات سردی بدن می تواند لکنت ایجاد کند. در این شرایط، شما با گرم کردن بدن می توانید لکنت را از بین ببرید. زعفران طبع گرمی دارد. پس به صورت منطقی، با مصرف آن در وعده های غذایی در طول هفته شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی سلامتی خود را افزایش خواهید داد. زعفران و لکنت در این شرایط بر روی یکدیگر تاثیر گذار خواهند بود. یعنی زعفران دمای بدن را بالا برده و بدن شما را گرم می کند. در این شرایط شما مشکلات مربوط به لکنت را نیز از بین خواهید برد. البته که این مورد باید توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد و اعلام نظر به صورت دقیق در مورد آن امکان پذیر نیست.” از نظر علمی تایید نشده و مرف زعفران به درمان لکنت کمکی نمکیند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *